7 клас

 Шановні семикласники розпочинайте вивчення нової теми згідно дати які вказані для кожного класу, для цього потрібно прокрутити в низ. Уважно опрацювати матеріал та виконати домашнє завдання. Інші теми будуть пізніше доповнюватись. 

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  

                                                               Все буде добре!

Ілюстрації і анімаційні картинки, опубліковані в цьому блозі, взяті з відкритих джерел Інтернету і використовуються виключно в некомерційних цілях.

05.02.24 (7А)

07.02.24 (7Б)

Ручний розпис по тканині це не тільки справжній ексклюзив, але і нестандартний підхід, здатний передавати свої емоції. Ось чому декорування одягу в наш час стало настільки популярним, адже це завжди пошук свого «я», спосіб самовираження за допомогою різних написів, символів і малюнків. Пропонуємо ознайомилися із тонкощам роботи з фарбами по текстилю і створити свій унікальний малюнок на улюбленому одязі разом з художницею Ірина Кваша. Під час даного МК Ірина познайомить вас з технікою розпису текстильних поверхонь та поділиться секретами оволодіння даним процесом. Бажаємо завжди виглядати яскраво та індивідуально!











































































































6урок 
07.10.22 (7А)

07.10.22 (7Б)

Об’єкт проектної діяльності №1: «Декоративна тарілка»

Основна технологія: Технологія оздоблення мозаїкою.

Тема: Технологія виконання мозаїки.



Практична робота: Виконання виробу.

Д/З: продовжити виготовлення виробу

5урок 
30.09.22 (7А)

30.09.22 (7Б)

Об’єкт проектної діяльності №1: «Декоративна тарілка»

Основна технологія: Технологія оздоблення мозаїкою.

Тема: Технологія виконання мозаїки.

Практична робота: Виконання виробу.

Д/З: продовжити виготовлення виробу


4урок 
23.09.22 (7А)

23.09.22 (7Б)

Об’єкт проектної діяльності №1: «Декоративна тарілка»

Основна технологія: Технологія оздоблення мозаїкою.

Тема: Технологія виконання мозаїки.

Практична робота: Виконання виробу.

Д/З: почати виготовлення виробу


3урок 
16.09.22 (7А)

16.09.22 (7Б)

Об’єкт проектної діяльності №1: «Декоративна тарілка»

Основна технологія: Технологія оздоблення мозаїкою.

Тема: Матеріали та інструменти. Добір обєкту інтерєрного декору

Інформація

Д/З: підготувати матеріали та інструменти.


2урок 
09.09.22 (7А)

09.09.22 (7Б)

Об’єкт проектної діяльності №1: «Декоративна тарілка»

Основна технологія: Технологія оздоблення мозаїкою.

Тема: Поняття про проектування. Підбір моделей - аналогів. Поняття про метод фокальних обєктів. 

Д/З: Намалювати ескіз виробу

1урок 
02.09.22 (7А)

02.09.22 (7Б)

Об’єкт проектної діяльності №1: «Декоративна тарілка»

Основна технологія: Технологія оздоблення мозаїкою.

Тема: Мозаїка - як вид народного мистецтва. Види мозаїки.

Презентація

Д/З: переглянути презентацію, записати короткий конспект.

знайти історичні факти про мозаїку











































35урок 
10.06.22 (для Соколівського ЗЗСО)

06.06.22 (для Іванівської філії)
Тематична

Спеціальні символи та їх значення 
На етикетках деяких груп товарів досить часто можна побачити спеціальні символи. Ці символи, як заведено, несуть додаткову інформацію щодо використання певного товару. Найчастіше спеціальні символи наносять на етикетки одягу. Умовні позначення на ярликах допоможуть збільшити термін експлуатації одягу або інших текстильних виробів. Символи і значки ярликів є стандартними для усіх виробників. Умовні позначення значків і символів, які найчастіше зустрічаються, наведено в таблиці 15. сторінка 144-147

34урок 
03.06.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 30.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №5: «Я — споживач»

Основна технологія: Технологія придбання продуктів харчування та інших товарів.

Тема:Попереджувальні символи

Попереджувальні знаки — це знаки, призначені для забезпечення безпеки споживача і навколишнього середовища під час експлуатації потенційно небезпечних товарів. Попереджувальні знаки поділяють на два види: 1) ті, що попереджають про небезпеку; 2) ті, що попереджають про дію щодо безпечного використання. Відповідно до міжнародних вимог з класифікації і маркування небезпечних речовин і матеріалів, розроблених органами ООН і Міжнародною організацією праці (МОП), кожному виду попереджувальних знаків відповідає визначений символ, який складається з літери «R» — для знаків, що попереджають про небезпеку, або «S» — для знаків, що повідомляють про дії для запобігання небезпеки, і двозначного номера-коду, що вказує на конкретну небезпеку. Наприклад: R 12 — надзвичайно небезпечно, R 34 — викликає опіки. Зазначені інформаційні знаки є частиною попереджувального маркування, що слугує для зосередження уваги користувачів небезпечних товарів до їх властивостей. Метою попереджувального маркування є інформування про наслідки їхнього шкідливого впливу, наявність даних про способи і засоби захисту, що дають змогу безпечно поводитися з небезпечним товаром. Попереджувальне маркування може містити також інформацію про надання першої допомоги при небажаному контакті з небезпечним товаром, що може завдати шкоди здоров’ю споживача. Випуск і реалізація небезпечних товарів без відповідного маркування забороняються. До небезпечних товарів відносять: 
вибухові, отруйні, вогненебезпечні, їдкі (що роз’їдають), інфекційні, радіоактивні речовини, окислювачі, а також шкідливі речовини, що мають шкідливий вплив на репродуктивну функцію* людини. Серед споживчих товарів найбільшу кількість небезпечних речовин містить група товарів побутової хімії. Для них попереджувальне маркування є обов’язковим. Інші групи продовольчих і непродовольчих товарів також можуть містити окремі небезпечні речовини (наприклад, нікотин у тютюнових виробах, сивушні масла в алкогольних напоях і т.п.). Але кількість їх не повинна перевищувати гранично допустимих концентрацій, інакше реалізацію цих товарів буде заборонено. У зв’язку з цим попереджувальне маркування для таких товарів, що є по суті безпечними, не застосовується. Для тютюнових виробів попереджувальне маркування зводиться до напису: «МОЗ попереджує, що паління небезпечне для здоров’я». Попереджувальне маркування повинно включати: • найменування небезпечної речовини, торгову марку і загальновизнані синоніми; • серійний номер ООН і класифікаційний шифр речовин; • символи небезпеки; • сигнальне слово, що виділяється жирним шрифтом і використовується залежно від ступеня небезпеки: «НЕБЕЗПЕЧНО!», щоб приверути увагу до високого ступеня ризику з вірогідною можливістю смерті або важких ушкоджень; «ОБЕРЕЖНО!», щоб привернути увагу до середнього ступеня небезпеки і потенційної загрози ризику нанесення шкоди для здоров’я людей і навколишнього середовища. Попереджувальні знаки доповнюються символічним зображенням небезпеки. Їх виконують чорним кольором на жовтогарячому або жовтому фоні. На хімічних продуктах можна зустріти застережливий знак, зображений на малюнку 190 а. Наступний знак найчастіше використовується на упаковках з розчинниками, лаками і фарбами (мал. 190 б). Інформацію про застереження при використанні цієї речовини під час очищення каналізаційних труб несе знак, який подано на малюнку 190 в. Знак, зображений на малюнку 190 г, вказує, що продукт небезпечний для навколишнього середовища. Використання попереджувального маркування є одним із важливих повноважень власника товарного знака, передбачених 
33урок 
27.05.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 23.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №5: «Я — споживач»

Основна технологія: Технологія придбання продуктів харчування та інших товарів.

Тема: Склад продуктів. Індекс «Е» та його значення



Д/З: запишіть в зошит основні визначення та замалюйте "Знаки відповідності якості товарів"

32урок 
20.05.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 16.05.22 (для Іванівської філії)
Тема:Екологічні символи. права споживачів.
Права споживачів.


Д/З: Записати  в зошит тему уроку та основні тези виділенні жирним шрифтом.
придумайте та намалюйте в зошит свою власний екологічний символ.
(фото надіслати на електронну адресу tetianaa14@gmail.com)

31урок 
13.05.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 09.05.22 (для Іванівської філії)

Повторення для тих хто ще не виконав завдання.

Тема: Призначення етикеток на товарах.

Маркування споживчих товарів. 7 клас









 Підручник параграф 14 ст. 125-128





Практична робота: Читання маркування на будь якому товару. 
Д/З: Записати  в зошит тему уроку та основні тези.
придумайте та намалюйте в зошит свою власну етикетку на любий вид товару, дотримуючись усіх вимог.
(фото надіслати на електронну адресу tetianaa14@gmail.com)

30урок 
06.05.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 02.05.22 (для Іванівської філії)

Тема: Види фарб



Опрацювати параграф 13 ст.119-124

Запишіть в зошит тему та основні тези. 

Самостійно знайдіть інформацію про шкідливий вплив фарб. 

Підготуйте реферат на тему "Шкідливий вплив фарб" в електронному варіанті.  (надіслати на електронну адресу tetianaa14@gmail.com)

Пройти тести


29урок 
29.04.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 25.04.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №5: «Малярні роботи у побуті власними руками»

Основна технологія: Технологія малярних робіт.

 §13. ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ МАЛЯРНИХ РОБІТ 

Мета: навчальна – формувати в учнів знання з технології виконання малярних робіт; ознайомити учнів із сучасними матеріалами, інструментами та особливостями їх використання при малярних роботах, вміння визначати зміст і послідовність виконання малярних робіт;

розвиваюча – сприяти розвитку пізнавальних здібностей учнів, умінь систематизувати отриману інформацію, розвивати вміння, вдосконалювати прийоми володіння інструментами, сприяти розвитку в учнів навиків застосування теоретичних знань на практиці, формування самостійності, інформованості, творчої професійної компетентності, розвивати логічне мислення, естетичні смаки, уяву, пізнавальні інтереси, пам'ять, емоції;

виховна – формувати творчу особистість, уміння управляти технологічним процесом, побудову раціонального алгоритму дій, екологічне виховання, уміння працювати у команді, відповідальність за результат роботи, повагу до праці, любов до обраної професії, готувати конкурентоздатного працівника на сучасному ринку праці.

Опрацювати параграф 13 ст.114-119

Перейдіть за посиланням у підручник Трудове навчання (Ходзицька, Безносюк, Горобець, Павич) 7 клас  ст.114-119 та орпацюйте такі теми:

1. Основні відомості про малярні роботи.

 2. Матеріали та інструменти для малярних робіт. 

3. Технологія виконання малярних робіт.

Переглянути відеоматеріал

 Д/З: Складіть памятку малярних робіт вашої кімнати(які інструменти та матеріали потрібно підібрати для ремонту)

28урок 
22.04.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 18.04.22 (для Іванівської філії)

Продовжуємо готуватися до Великодня,  прикрашаємо оселі!

Допомагаємо мамам в приготуванні святкового столу!

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com 

27урок 
15.04.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 11.04.22 (для Іванівської філії)

Готуємось до Великодня,  прикрашаємо оселі!

Допомагаємо мамам в приготуванні святкового столу!

ідеї для 5-9 класів.

https://www.youtube.com/watch?v=umPe9JJTqWw

https://www.youtube.com/watch?v=PXNu9FQFLxY

https://www.youtube.com/watch?v=I5THwayoGR8

 Також черпайте ідеї в інтернеті, можна виконувати роботи з паперу чи картону, фетру, фоамірану та природніх матеріалів. Включайте метод фантазування. 

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com 

26урок 
08.04.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 04.04.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №8: Писанка

Д/З: Виготовляти писанки в різних техніках(готуємося до свята).

Робити фото та скидати мені.


25урок 
01.04.22 (для Соколівського ЗЗСО)

 28.03.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №8: Писанка

Основна технологія: Технологія виготовлення писанок.

        Сьогодні ми познайомимось з новим видом декоративно – ужиткового мистецтва – писанкарством. 
На цьому уроці ми спробуємо спроектувати, проаналізувати майбутній виріб та створити композицію писанки.
Ви будете знати:
-         історію декоративно-прикладного мистецтва – писанкарства;
-         види виготовлення писанок різними техніками.
Ви будете вміти:
-         підбирати, готувати матеріали та інструменти для роботи;
-         виготовляти писанку з дотриманням технології.
Навчитесь цінувати:
-         звичаї, традиції українського народу.
-         інтерес та повагу до історичного минулого людства,  його легенд і вірувань (про яйце);
-         любов до народного мистецтва (писанкарства);
-         естетичний та художній смак.
Традиція писати писанки сягає своїм корінням в сиву давнину, коли людина була неподільною з природою. В ті часи все навколо було живим і вміло розмовляти. Щоб вижити серед могутніх стихій, потрібно було мати серце, чисте, як гірські води, а руку міцну, як гілля дуба, а ще знати дивовижну мову Всесвіту.
Згодом виникли символи, неначе букви тієї чарівної мови. Зображуючи їх на стінах печер, посуді та одязі, люди зверталися до сонця, вітру, води, землі. З часом ті послання почали писати на пташиному яйці.
Орнамент писанки  складається з поєднання певних знаків-символів та кольорової гами , що збереглися на Україні з давніх часів, як бачення та сприйняття навколишнього світу та  безмежжя Всесвіту. Символічних малюнків у писанках понад 100.
Символи на писанках 
 Д/З: Знайдіть цікаві факти про писанку та перешліть своїм друзям.

24урок 
25.03.22 (для Соколівського ЗЗСО)
21.03.22 (для Іванівської філії)
Тема: Економічні розрахунки. Презентація виробу.
Д/З: Скласти табличку розрахунків оздоблення вашого виробу.
Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com 
Тематична.

23урок 

18.03.22 (для Соколівського ЗЗСО)
14.03.22 (для Іванівської філії)

Тема: Остаточна обробка виробу. Догляд за виробом.

Д/З: Скласти памятку по догляду за вашим виробом.

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com 

22урок 

25.02.22 (для Соколівського ЗЗСО)

Тема: Виготовлення виробу (у вигляді оформити технологічну картку вашого оздоблення)

Д/З: оформити технологічну картку вашого оздоблення)

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Шановні учні в зв'язку з переходом на дистанційне навчання прошу користуватися даним блогом.