6 клас

Шановні шестикласники розпочинайте вивчення нової теми згідно дати які вказані для кожного класу, для цього потрібно прокрутити в низ. Уважно опрацювати матеріал та виконати домашнє завдання. Інші теми будуть пізніше доповнюватись. 

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  

                                          Все буде добре!

Ілюстрації і анімаційні картинки, опубліковані в цьому блозі, взяті з відкритих джерел Інтернету і використовуються виключно в некомерційних цілях.



08.02.24 (для 6-А)
06.02.24 (для 6-Б)

Об’єкт проектної діяльності №9: Закладка для книги.

Основна технологія: Технологія вишивання хрестиком.

Тема: Виготовлення вишитого виробу.

Дітки,  ми звами уже розпочали працюватим над своїми закладками. Продовжуйте свої роботи , а тим хто уже закінчив надихаю на нові ідеї. Перегляньте картинки та приступайте до роботи в уже опанованих техніках. Обовязково дотримуйтеся правил технуки безпеки.

























































































































10.06.22 (для 6-А)70
10.06.22 (для 6-Б)
06.06.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Здоровя та краса мого волосся.

Основна технологія: Технологія догляду за волоссям.

Тема: Узагальнення по темі Здоровя та краса мого волосся. Тематична.

07.06.22 (для 6-А)69
07.06.22 (для 6-Б)

06.06.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Здоровя та краса мого волосся.

Основна технологія: Технологія догляду за волоссям.

Тема: Засоби догляду за волоссям.

Трудове навчання 6 клас (для дівчат) - І.Ю.Ходзицька

Розділ 4 ТЕХНОЛОГІЯ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

§22. ДОГЛЯД ЗА ВОЛОССЯМ

Засоби догляду за волоссям

Надати волоссю блиску та укласти його в гарну зачіску допомагають засоби для догляду за ним: шампуні, ополіскувані, бальзами, кондиціонери, маски тощо.

Шампуні виготовляють для різних типів волосся: сухого, нормального, жирного, пошкодженого, ламкого та ін. Бувають шампуні лікувальні, для підсилення кольору волосся, шампуні, у склад яких входить кондиціонер.

Кондиціонер для волосся — засіб для догляду за волоссям, який змінює його текстуру і зовнішній вигляд.

Бальзам-ополіскувач — засіб від сплутування волосся, менш густий, ніж кондиціонер.

Виробники засобів для догляду за волоссям зазначають на етикетці, для якого типу волосся вони призначені (мал. 290).

Нині більшість шампунів, бальзамів, засобів для зміцнення волосся та запобігання утворенню лупи містять корисні добавки - настої та екстракти цілющих рослин. Щоб з’ясувати це, слід уважно прочитати етикетку на засобі.

Мал. 290. Позначення на етикетках

Вітаміни А, В, С, D, Е і Омега-3, типи волосся: сухе, жирне, змішаний тип волосся, нормальне, гребінець, брашинг, гребінець-вилочка, фен, плойка, бальзам, кондиціонер.

1. Що впливає на стан здоров’я волосся?

2. Які вітаміни і мінерали необхідні для красивого і здорового волосся?

3. Яких небезпечних факторів для здорового волосся слід уникати?

4. Які пристосування для догляду за волоссям ти знаєш?

1. Проаналізуйте вигляд та тип волосся (довге, коротке, густе, рідке пряме, хвилясте, сухе, жирне, нормальне).

2. Доберіть одна одній зачіску до шкільного свята та засоби і пристосування для догляду за волоссям, за допомогою яких можна зробити її.

1. Разом з дорослими ознайомся із асортиментом засобів догляду за волоссям у торговельних мережах. Зроби висновок та запиши в зошит, які з них підходять до твого типу волосся.

2. Дослідивши джерела інформації, добери й запиши у зошит рецепти оздоровчих масок та обгортувань для свого типу волосся.

ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА

 Добір предметів та засобів догляду за волоссям

Матеріали та інструменти: ручка, зошит, лінійка, олівець. Послідовність виконання роботи

1.  На основі вивченого матеріалу проаналізувати, дослідити та визначити свій тип волосся.

2.  Зробити аналіз, які фактори навколишнього середовища впливають на здоровий вигляд твого волосся.

3.  На основі виконаних досліджень заповнити таблицю, яку попередньо накреслити у зошиті.

Ознаки волосся

Сухе

Жирне

Змішаний

тип

Нормальне

Блиск





Наявність жиру на волоссі





Еластичність





Посічені кінчики





4. Дібрати шампунь та ополіскувач для свого типу волосся.

Д/З:



03.06.22 (для 6-А)68
03.06.22 (для 6-Б)
01.06.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Здоровя та краса мого волосся.

Основна технологія: Технологія догляду за волоссям.

Тема: Пристосування для догляду за волоссям.

Трудове навчання 6 клас (для дівчат) - І.Ю.Ходзицька

Розділ 4 ТЕХНОЛОГІЯ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

§22. ДОГЛЯД ЗА ВОЛОССЯМ

Пристосування для догляду за волоссям

Найпростішими пристосуваннями для догляду за волоссям з давніх часів були гребінці (мал. 283). До сьогодні вони не втратили своєї функції. Для розчісування волосся використовують, крім гребінців, щітки.

Гребінці і щітки виготовляють із деревини, металу, кераміки, пластику і навіть слонової кістки й силікону. Щетина на щітках може бути як натуральною, так і штучною.

Щоб не травмувати волосся та шкіру голови, дуже важливо правильно добирати гребінці й щітки. Щітка не повинна бути занадто жорсткою, а гребінець гострим.

Нині виготовляють гребінці не тільки різні за виглядом, а й за призначенням:

• для масажу — щітка;

• для щоденного розчісування — плоский гребінець;

• для фарбування волосся і нанесення масок — гребінець з тонкою довгою ручкою і густими зубцями;

• для довгого волосся — гребінець з довгими рідкими зубцями;

• для укладання волосся за допомогою фена — брашинг великого діаметра для додання об’єму, маленького — для моделювання чубчика іпаем;

• для нанесення на волосся гелю або воску — антистатичний гребінець з рідкими зубцями;

• для моделювання паем і чубчика — тонкий гребінець з окремими зубцями у вигляді вилки.

Для розчісування волосся краще використовувати дерев’яні гребінці або щітку з натуральною щетиною (мал. 284). Наприклад, гребінець виготовлений з берези, не тільки поліпшить самопочуття, а й зупинить випадіння волосся, позбавить від лупи. Дубові гребінці — заспокоюють коси і при розчісуванні не електризуються.

Мал. 283. Різні види гребінців і щіток

Це цікаво

Історія появи гребінців сягає своїм корінням у сиву давнину. Це, напевно, самий перший в історії людства перукарський аксесуар. Знайдені археологами найперші предмети догляду за волоссям — гребінці — родом із Стародавнього Риму, і вік знахідок більше 2000 років. Відомо, що найдавнішими гребінцями, якими користувалися люди, були риб’ячі кістки. Перші рукотворні гребінці виготовляли з кісток чи рогів різних тварин, з деревини. їх знаходять під час розкопок. Здавна люди наділили гребінці магічною силою. Це знайшло відображення у казках, переказах, легендах, звичаях, обрядах різних народів. Наприклад, у казці німецького письменника Е. Гофмана «Крихітка Цахес» чаклунка розчесала волосся головного героя чарівним гребінцем, що повністю змінило життя нещасного каліки.

Гребінці, знайдені під час розкопок

На території України археологи знаходять гребінці під час розкопок поселень трипільців, скіфів, серед речей, які належали представникам черняхівської культури. Для наших далеких предків-українців гребінець теж був не лише предметом гігієни, його наділяли магічним змістом, він слугував і оберегом, і засобом ворожіння. Інколи пластинку гребінця із зубчиками асоціювали з променями сонця, зі струменями дощу, іноді гребінці сприймалися як жіночі символи. Все це знайшло відгомін у наших казках, у символіці писанок, в обрядових дійствах і традиціях українців.

Мал. 284. Дерев’яні гребінці

Брашинг (кругла щітка) — використовують для більш гладкого укладання волосся феном (мал. 285).

Мал. 285. Брашинги

Щітками з пластику та інших штучних матеріалів треба користуватися з обережністю, оскільки вони можуть викликати механічне пошкодження волосся і запалення шкіри. Зроблені зі штучних матеріалів гребінці під час використання сильно наелектризовують волосся. Не дивно, що їх багаторічне застосування позначається на здоров’ї.

Гребінці-вилочки — найчастіше застосовують для начісування волосся і створення зачісок (мал. 286).

Мал. 286. Гребінці-вилочки

Під час добору гребінця або масажної щітки слід пам’ятати, що вони повинні бути строго індивідуальними. В міру забруднення їх треба чистити гарячою водою з милом або 10-відсотковим розчином нашатирного спирту. Також важливо добирати такі гребінці, які б не травмували шкіру. Краще, якщо гребінець буде литий або випиляний. Зубці пластикових та металевих щіток мають бути закругленими на кінцях, а дерев’яні гребені — добре відполірованими.

Усе частіше гребінці використовують не тільки як засіб для розчісування волосся, а й для створення та оздоблення зачіски. Сучасна промисловість та майстри виготовляють гребінці, оздоблені різьбленням по деревині (мал. 287 а), декоровані камінням, квітами тощо (мал. 287 б).

Мал. 287. Гребінці для зачісок: а — оздоблені різьбленням; б — декоровані

Розчісування — проста, але дуже важлива процедура, при якій масажується шкіра, посилюється приплив крові до голови — і це благотворно впливає на живлення коріння волосся. У результаті розчісування волосся очищається від пилу і бруду. Для кращого очищення розчісувати волосся потрібно по всіх напрямках — по ходу росту, а потім проти і збоку.

Для догляду за волоссям використовують не тільки гребінці, а й інші пристрої — фени, вирівнювачі, плойки.

Фен — електричний пристрій, який використовують для сушіння волосся теплим та холодним повітрям, а фен-щітка — для сушіння, вирівнювання та надання об’єму волоссю (мал. 288).

Вирівнювач — електричний пристрій для вирівнювання волосся за високих температур, який має вигляд щипців. Плойка — електричні щипці, за допомогою яких волосся з рівного можна перетворити на хвилясте та гофроване (мал. 289).

Мал. 288. Фени для укладання волосся: а — фен, б — фен-щітка

Мал. 289. Вирівнювач і плойка для волосся

Д/З:зробити колаж пристосувань по догляду за волоссям.


31.05.22 (для 6-А)67
31.05.22 (для 6-Б)
01.06.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Здоровя та краса мого волосся.

Основна технологія: Технологія догляду за волоссям.

Тема: Типи волосся та догляд за ним.

Трудове навчання 6 клас (для дівчат) - І.Ю.Ходзицька

Розділ 4 ТЕХНОЛОГІЯ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

§22. ДОГЛЯД ЗА ВОЛОССЯМ

Типи волосся та догляд за ним

Волосся може бути коротким або довгим. Але довжина волосся не є показником його здоров’я. Нормальне волосся, будь-якої довжини виглядає добре навіть 3-4 дні після останнього його миття, не справляючи враження брудного або неохайного, зберігає блиск і пружність.

Для ефективного догляду за волоссям важливо правильно визначити його тип. Розрізняють сухе, жирне, нормальне та змішаний типи волосся.

Сухе волосся (мал. 282а) характеризується відсутністю блиску, легко рветься й плутається, січеться на кінцях. Зазвичай таке волосся пряме і висить млявими пасмами. Часто волосся стає сухим завдяки неправильному догляду. Треба повністю відмовитися від фарбування волосся і від хімічної завивки. Мити сухе волосся бажано один раз у п’ять-шість днів.

Жирне волосся (мал. 2826) швидко брудниться, набуває жирного блиску, з’єднується в окремі пасма, зачіска тримається недовго. Мити його рекомендується один раз в день м’яким шампунем, призначеним спеціально для жирного волосся.

Нормальне волосся (мал. 282г) характеризується доброю еластичністю, а це означає, що воно отримує всі необхідні для його росту і здоров’я поживні речовини. Рекомендується його мити двічі на тиждень, іноді використовуючи профілактичні оздоровчі маски.

Існує ще змішаний тип волосся (мал. 282в), жирне біля корінців і сухе на кінчиках. Таке волосся треба мити раз у три-чотири доби шампунем для частого застосування, а раз у два тижні — шампунем для жирного волосся.

Для підтримання волосся в гарному стані його потрібно правильно розчісувати та мити.

Мал. 282. Типи волосся: а - сухе; б - жирне; в - змішаний тип волосся; г - нормальне

Поради щодо правильного розчісування волосся

Щоб волосся мало гарний вигляд, розчісувати його слід ретельно і правильно. За грубого розчісування волосся рветься, зав’язується у вузлики, заплутується. Коротке волосся розчісується від корінців, а довге — від вільних кінців, а потім від корінців.

Якщо волосся заплуталося, треба розділити його на невеликі пасма і поступово розчісувати від кінців до центра.

Процедура розчісування не тільки очищає волосся, а й масажує шкіру голови, викликає приємні відчуття тепла, покращує живлення волосяних цибулин і сприяє більш інтенсивному росту волосся. Цю процедуру слід проводити щодня протягом 5-10 хв.

Поради щодо правильного миття волосся

1. Вода має бути м’якою, тому що тверда вода містить солі, які залишають на волоссі осад.

2. Вода повинна бути теплою, а не гарячою. Узагалі, найкраще, щоб вода була прокип’яченою або хоча б відстояною, щоб з неї вийшов хлор.

3. Для пом’якшення води добре додати до неї харчову соду (на 5 л води — 1 чайну ложку).

4. Мити голову необхідно в міру забруднення, правильно добираючи відповідний до стану свого волосся шампунь.

5. Після миття волосся треба прополіскувати водою з ополіскувачем, який знімає з волосся залишки мийних засобів, при цьому захищаючи його від шкідливих впливів навколишнього середовища.

6. Не бажано використовувати для висушування волосся фен. Це добре для економії часу, але шкідливо для здоров’я волосся. За частого користування феном волосся стає ламким та сухим. Краще загортати волосся в підігрітий рушник.

Д/З:використати поради при митті голови
27.05.22 (для 6-А)66
27.05.22 (для 6-Б)
30.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Здоровя та краса мого волосся.

Основна технологія: Технологія догляду за волоссям.

Тема: Чинники які впливають на стан волосся.

Трудове навчання 6 клас (для дівчат) - І.Ю.Ходзицька

Розділ 4 ТЕХНОЛОГІЯ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

§22. ДОГЛЯД ЗА ВОЛОССЯМ

Фактори, що впливають на стан волосся

Волосся найбільш важлива частина тіла, яка реагує на наш душевний стан. Стан волосся, їх зовнішній вигляд, колір, зачіска певною мірою впливають на настрій і, навіть, поведінку людей.

Фактори, що впливають на стан волосся:

• догляд за волоссям;

• спосіб життя;

• особливості харчування;

• дія температурних змін (сонце, переохолодження тощо);

• стан нервової системи, стресові ситуації (чим частіше людина переживає стрес, тим повільніше у неї росте волосся);

• порушення обмінних процесів в організмі;

• вікові особливості (з віком волосся втрачає пігмент і міцність).

Куріння, алкогольні напої, шкідлива їжа, різні захворювання

можуть сповільнити ріст волосся. Іноді, щоб прискорити ріст волосся, досить просто усунути всі ці чинники — перестати курити, почати правильно харчуватися і зайнятися спортом.

Крім цього, на стан волосся впливають спека і вітер, жорстка водопровідна вода, укладання гарячим феном, фарбування, хімічні завивки. Все це може призвести до того, що воно стане ламким, слабким, тьмяним, почне випадати, шкіра голови стане сухою, з’явиться лупа (мал. 281).

а                             б

Мал. 281. Вигляд волосся під мікроскопом: а - здорове волосся; б - волосся з посіченими кінцями

Запам’ятай корисні поради

1. Споживай овочі і фрукти, свіжу зелень, горіхи і мед протягом усього року.

2. Готуй і пий вітамінні чаї із трав та ягід.

3. Якомога рідше вживай газовані напої, жирні продукти і копченості.

4. Склади такий раціон харчування, щоб він включав сумісні й багаті на вітаміни та мінерали продукти харчування.

5. Дотримуйся режиму.

Д/З:Склади раціон харчування, щоб він включав сумісні й багаті на вітаміни та мінерали продукти харчування.

24.05.22 (для 6-А)65
24.05.22 (для 6-Б)
30.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Здоровя та краса мого волосся.

Основна технологія: Технологія догляду за волоссям.

Тема: Необхідність догляду за волоссям.

Трудове навчання 6 клас (для дівчат) - І.Ю.Ходзицька

Розділ 4 ТЕХНОЛОГІЯ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

§22. ДОГЛЯД ЗА ВОЛОССЯМ

Зовнішній вигляд волосся і стан здоров’я людини

Прикраса будь-якої людини — це красиве блискуче волосся. Стан волосся цілком і повністю залежить від стану здоров’я, емоційного стану, від нормального функціонування нервової системи, від способу життя і навіть від кліматичних умов. Якщо воно потьмяніло, втратило блиск, почало випадати, — це означає що в людини є проблеми зі здоров’ям. Щоб визначити причину втрати волоссям здорового вигляду слід звернутися до лікаря.

Волосся має набагато кращий вигляд і швидше росте, якщо правильно і збалансовано харчуватися. Для того щоб мати здорове волосся, рекомендується ввести в добовий раціон такі продукти: гречку, горох, вівсяні пластівці, м’ясо, печінку, яйця, молочні продукти. Овочі та фрукти потрібно їсти щодня і в досить великих кількостях — до 700 г в день.

Волосся — це справжня комора мінералів: у ньому містяться цинк, магній, залізо, кремній. Тому, щоб волосся було гарним і здоровим (мал.280), їжа має бути багатою на ці елементи. Крім того, щоденний раціон повинен містити норму вітамінів, необхідних для краси волосся (вітаміни А, В, С, Е і Омега-3):

•   головний «будівельний» матеріал Омега-3 міститься у волоссі і шкірі голови. Він впливає на зовнішній вигляд волосся, а також їх швидкий ріст;

Мал. 280. Зовнішній вигляд здорового волосся

•  завдяки вітаміну А волосся стає більш еластичним і м’яким, покращується його структура. Вживання продуктів із вмістом вітаміну А рекомендується людям з ламким і сухим волоссям;

•  вітаміни групи В вважаються найважливішими з усіх вітамінів, споживання яких у достатній кількості забезпечує міцність, блиск волосся, запобігає підвищенню жирності, охороняє від облисіння й сивини;

•  вітаміни С і Е сприяють зміцненню й блиску волосся. Прийом цих вітамінів рекомендується збільшити також, якщо волосся дуже рідке, або його стало випадати більше, ніж зазвичай.

Це цікаво

На думку канадської дослідниці Рейчел Зауер, довге волосся отримало право на життя в сучасному світі завдяки двом перукарям — французові Олександру Гофруа і німцеві Карлу Несслеру. Перший у 1890 р. винайшов фен, а другий 1905 р. - перманент. Саме їхній талант дав змогу людям 20 і 21 ст. без проблем доглядати за своїм волоссям. Раніше дамам з довгим волоссям доводилося не мити голову тижнями і спати в кріслах, щоб не пошкодити зачіску.

Наситити наш організм потрібними вітамінами допоможе їжа, яку ми споживаємо кожен день. Морква є основним постачальником вітаміну А, достатній вміст якого зміцнює волосся і додає йому блиску. Зелені овочі (шпинат, брокколі тощо) — багаті на вітаміни А і С, які забезпечують нормальну роботу сальних залоз шкіри голови. Яйця містять вітамін В12, низький вміст якого може викликати сухість шкіри голови, лупу і призвести до ламкості волосся. Суцільнозернові продукти — багаті на вітаміни групи В, залізо та цинк. Жирні сорти риби містять вітамін В19, а також ненасичені жирні кислоти, нестача яких у раціоні може викликати сухість шкіри голови. Бобові (сочевиця, квасоля та ін.) - містять залізо, цинк і біотин (вітамін В7, або Н). Якщо цих речовин в організмі недостатньо, волосся стає ламким і крихким, і в цілому сповільнюється його ріст. Горіхи (волоські, бразильські та ін.) — багаті селеном, який особливо корисний для здоров’я шкіри голови, а також у них є жирна кислота Омега-3, яка впливає на стан волосся в цілому і зміцнює його.

Д/З: скласти памятку по догляду за волоссям.

20.05.22 (для 6-А)64
20.05.22 (для 6-Б)
23.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

Практична робота: Остаточна обробка виробу. Презентація проектної діяльності.

Д/З: Завершити роботу.

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  


17.05.22 (для 6-А)63
17.05.22 (для 6-Б)
23.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

Практична робота: Декоративне оздоблення виробу.

Д/З: Виконати практичну роботу

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  


13.05.22 (для 6-А)62
13.05.22 (для 6-Б)
16.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

https://versal-wood.com/wp-content/uploads/2019/04/mebel-dla-kukol-57.jpg

Практична робота: ВИГОТОВЛЕННЯ МЕБЛІВ

Дотримуватися техніки безпеки при роботі з ножицями.

Д/З: Виконати практичну роботу

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  


10.05.22 (для 6-А)61
10.05.22 (для 6-Б)
16.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

https://versal-wood.com/wp-content/uploads/2019/04/mebel-dla-kukol-57.jpg

Практична робота: ВИГОТОВЛЕННЯ МЕБЛІВ

Дотримуватися техніки безпеки при роботі з ножицями.



Д/З: Виконати практичну роботу

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  


06.05.22 (для 6-А)60
06.05.22 (для 6-Б)
09.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

https://versal-wood.com/wp-content/uploads/2019/04/mebel-dla-kukol-57.jpg

Практична робота: ВИГОТОВЛЕННЯ МЕБЛІВ

Дотримуватися техніки безпеки при роботі з ножицями.

Д/З: Виконати практичну роботу

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  


03.05.22 (для 6-А)59
03.05.22 (для 6-Б)
09.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

https://versal-wood.com/wp-content/uploads/2019/04/mebel-dla-kukol-57.jpg

Практична робота: ВИГОТОВЛЕННЯ МЕБЛІВ

Дотримуватися техніки безпеки при роботі з ножицями.

Д/З: Виконати практичну роботу

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  



29.04.22 (для 6-А)58
29.04.22 (для 6-Б)
02.05.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

Практична робота: ВИГОТОВЛЕННЯ МЕБЛІВ

Дотримуватися техніки безпеки при роботі з ножицями.

Д/З: Виконати практичну роботу

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com  


26.04.22 (для 6-А)57
26.04.22 (для 6-Б)
25.04.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

Тема:Проектування малюнка виробу методом фантазування та біоформ. 

Практична робота: Графічне зображення. 

Д/З: Намалювати ескіз свого виробу та графічне зображення

Наприклад: ескіз



Графічне зображення


22.04.22 (для 6-А)56
22.04.22 (для 6-Б)
25.04.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №9: Іграшкові меблі

Основна технологія: Технологія виготовлення іграшкових меблів.

Тема: Види іграшкових меблів. Зайти за посиланням, опрацювати матеріал.

Д/З: визначитися з яких матеріалів та які саме меблі ви будете виготовляти, та підготувати матеріали.


 19.04.22 (для 6-А)55
19.04.22 (для 6-Б)
18.04.22 (для Іванівської філії)

Продовжуємо готуватися до Великодня,  прикрашаємо оселі!

Допомагаємо мамам в приготуванні святкового столу!

 15.04.22 (для 6-А)54
15.04.22 (для 6-Б)
18.04.22 (для Іванівської філії)

Готуємось до Великодня,  прикрашаємо оселі!

Допомагаємо мамам в приготуванні святкового столу!

ідеї для 5-9 класів.

https://www.youtube.com/watch?v=umPe9JJTqWw

https://www.youtube.com/watch?v=PXNu9FQFLxY

https://www.youtube.com/watch?v=I5THwayoGR8

 Також черпайте ідеї в інтернеті, можна виконувати роботи з паперу чи картону, фетру, фоамірану та природніх матеріалів. Включайте метод фантазування. 

Фото виконаних робіт надсилати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com 

 12.04.22 (для 6-А)53
12.04.22 (для 6-Б)
11.04.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №8: Писанка

Д/З: Виготовляти писанки в різних техніках(готуємося до свята).

Робити фото та скидати мені.

 08.04.22 (для 6-А)52
08.04.22 (для 6-Б)
11.04.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №8: Писанка

Основна технологія: Технологія виготовлення писанок.

Тема: Види писанок.




Д/З: Ознайомитися з різними техніками писанкарства та визначитися в якій техніці будете працювати( придбайте по можливості матеріал) 

 05.04.22 (для 6-А)51
05.04.22 (для 6-Б)
04.04.22 (для Іванівської філії)

Об’єкт проектної діяльності №8: Писанка

Основна технологія: Технологія виготовлення писанок.

        Сьогодні ми познайомимось з новим видом декоративно – ужиткового мистецтва – писанкарством. 
На цьому уроці ми спробуємо спроектувати, проаналізувати майбутній виріб та створити композицію писанки.
Ви будете знати:
-         історію декоративно-прикладного мистецтва – писанкарства;
-         види виготовлення писанок різними техніками.
Ви будете вміти:
-         підбирати, готувати матеріали та інструменти для роботи;
-         виготовляти писанку з дотриманням технології.
Навчитесь цінувати:
-         звичаї, традиції українського народу.
-         інтерес та повагу до історичного минулого людства,  його легенд і вірувань (про яйце);
-         любов до народного мистецтва (писанкарства);
-         естетичний та художній смак.
Традиція писати писанки сягає своїм корінням в сиву давнину, коли людина була неподільною з природою. В ті часи все навколо було живим і вміло розмовляти. Щоб вижити серед могутніх стихій, потрібно було мати серце, чисте, як гірські води, а руку міцну, як гілля дуба, а ще знати дивовижну мову Всесвіту.
Згодом виникли символи, неначе букви тієї чарівної мови. Зображуючи їх на стінах печер, посуді та одязі, люди зверталися до сонця, вітру, води, землі. З часом ті послання почали писати на пташиному яйці.
Орнамент писанки  складається з поєднання певних знаків-символів та кольорової гами , що збереглися на Україні з давніх часів, як бачення та сприйняття навколишнього світу та  безмежжя Всесвіту. Символічних малюнків у писанках понад 100.
Символи на писанках 
 Д/З: Знайдіть цікаві факти про писанку та перешліть своїм друзям.

Об’єкт проектної діяльності №7: Брелок

Основна технологія: Технологія виготовлення виробів з бісеру.

Додаткова технологія: технологія виготовлення виробів у техніці «макраме».

 01.04.22 (для 6-А)50
01.04.22 (для 6-Б)
04.04.22 (для Іванівської філії)
Тема: Остаточна обробка виробу. Визначення собівартості
Мета:
  • закінчити виготовляти виріб, здійснити оцінювання результатів 
  • проектно – технологічної діяльності, ознайомитись візуальним методом контролю;
  • розвивати естетичні смаки, бажання досягнення кінцевого результату у своїй роботі;
  • формувати проектно-технологічну компетентність;
  • виховувати прагнення створювати у своєму житті красу та комфорт, 
  • творчість і працьовитість.
Економічне обґрунтування проводять у три етапи:
  • Визначення витрат на виготовлення виробу.
  • Скільки коштувало б виготовлення виробу для його виробництва (собівартість).
  • Визначення ціни виробу, за якою будуть здійснювати його продаж.

Практична робота. Економічне обгрунтування проекту
Зробити правильну оцінку свої діяльності та обрахувати кількість витрачених матеріалів,
Д/З: складіть казочку до свого брелока.
Визначення витрат на виготовлення виробу

Назва матеріалу

Одиниця вимірювання

Ціна

Витрати матеріалів

Вартість витрат










































Всього

 29.03.22 (для 6-А)49
29.03.22 (для 6-Б)
28.03.22 (для Іванівської філії)
Практична робота: Виконання нескладних технік плетіння (петлями або дугами)

Д/З: виготовляти брелоки з бісеру. (фото надіслати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com)

 25.03.22 (для 6-А)48
25.03.22 (для 6-Б)
28.03.22 (для Іванівської філії)
Практична робота: Виконання нескладних технік плетіння (петлями або дугами)


Д/З: виготовляти брелоки з бісеру. (фото надіслати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com)

22.03.22 (для 6-А)47
22.03.22 (для 6-Б)
21.03.22 (для Іванівської філії)
Практична робота: Виконання нескладних технік плетіння (петлями або дугами)

Д/З: виготовляти брелоки з бісеру. (фото надіслати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com )


18.03.22 (для 6-А)46
18.03.22 (для 6-Б)
21.03.22 (для Іванівської філії)
Тема: Розробка візерунка та схеми для плетіння. Графічне зображення.

Тварини з бісеру — схеми плетіння для початківців.

Початківцям в області плетіння з бісеру набагато легше майструвати тварин, використовуючи прості схеми. Тому хочеться запропонувати вам фото інструкції — як плести різних симпатичних звіряток своїми руками.

Потрібно взяти відрізок (до 1м. в довжину — дивлячись яка буде фігура і яка кількість бісеру), скласти його навпіл. В середині його закріпимо шпилькою, або гачком для майбутнього брелока (як на фото внизу).

Перший крок плетіння буде такий — протягуємо обидва кінці нитку через перші намистини. Зверніть увагу, що для кожної тварини береться різна кількість бісеру в першому кроці.

Жаба:


Пінгвін:



Крокодил:


Фламінго:


Метелик:

Д/З: В зошит замалювати схему свого брелка. (фото надіслати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com до кінця березня)

15.03.22 (для 6-А)45
15.03.22 (для 6-Б)
14.03.22(для Іванівської філії)

Тема: Техніки бісероплетіння

Історія бісероплетіння

Цікаві факти про бісер

Перегляньте матеріал для зразка 

Плетіння хрестиком  

Д/З: виготовляти брелоки з бісеру. (фото надіслати на электрону адресу tetianaa14@gmail.com до кінця березня)

Пройти тест


25.02.22;  (для 6-А)44
25.02.22;  (для 6-Б)
 14.03.22 (для Іванівської філії)

Сучасний урок, спрямований на формування ключових життєвоважливих компетенцій учнів з використанням технологій розвитку критичного та творчого мислення.

Тема уроку: Вибір об’єкта  проектування. Планування роботи з виконання проекту.

Мета уроку:       навчальна- ознайомити учнів з темою проекту, навчити учнів самостійно обирати об’єкт проектування, здійснювати планування роботи з виконання проекту;

розвиваюча- розвивати увагу, спостережливість, аналітичні здібності, естетичний смак, творче мислення; формувати комунікативні, соціальні компетентності, компетентності продуктивної творчої праці;

виховуюча- виховувати організованість у роботі та відповідальність за свої дії.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Форма проведення:  урок – творча лабораторія

Наочність: підручник, зразки виробів, презентація, .

Міжпредметні зв’язки: основи здоров’я

 – Доброго дня мої любі! Я рада знову вас вітати у нашій творчій лабораторії. Сьогодні ми розпочинаємо новий творчий проект. Навчальний рік добігає кінця. За час навчання ви опанували ази проектування виробів, створили багато виробів власноруч, вивчили різні технології створення виробів. Цей проект допоможе вам узагальнити ваші знання та продемонструвати набуті вміння, проте ви зможете дізнатися і щось нове, опанувати нову технологію. Заінтриговані?! Але про це згодом! Починаючи роботу над будь-яким задумом, ми завжди плануємо як його зробити. А як називається процес створення будь-якого виробу? Так, це проект!

       Оволодівши азами проектування виробу Ви з легкістю зможете виготовити будь-який виріб. Тож зараз  ми з Вами розпочинаємо роботу над новим творчим проектом.

 Мотивація навчальної діяльності:

Запорукою будь-якого проекту є вдалий старт, а будь-який проект починається з ідеї. Чітко продумати свій власний виріб, визначитися з напрямом роботи – є основою проектування виробу, тому сьогодні ми з Вами виконаємо підбір об’єкта  для проектування.

Слайд 4

Запишіть будь ласка у зошити тему та мету уроку.

 – Людина навчилася прикрашати своє життя різноманітними дрібничками. Більшість з них мають своє практичне призначення, виконують свою функцію. Для того, щоб захищати своє майно людина створила замки. До кожного замка є свій ключ, а щоб легше було розрізняти ключі людство вигадало таку милу дрібничку як брелок. На сьогодні брелки використовуються не лише для ключів, а можуть бути чудовим аксесуаром вашого рюкзака, сумки, пеналу. Давайте  і ми з вами навчимося проектувати та створювати власну модель брелка.

 Вправа «Обмін думок»

- А чи є у Вас брелок?

- Які брелоки на вашу думку є на сьогодні популярними?

- У формі чого може бути брелок?

- Які матеріали можуть використовуватися для виготовлення брелоків?

Так різні матеріали, але сьогодні ми з Вами дізнаємося багато цікавого про бісер.

 Бісероплетіння як вид декоративно-ужиткового мистецтва.

2.   Презентую вам можливі варіанти  брелоків з бісеру, зупиняючись на найбільш прийнятних та цікавих техніках виконання.

Презентація «Енциклопедіяцікавинок «Брелоки»  

Хвилинка здоровя

 - Кожна людина піклується про своє здоров’я та красу тому зараз фізкультхвилинка.

Створення ситуації успіху 

- Уявіть себе креативними дизайнерами. Ви творчі та талановиті. Ваші знання та творчість стануть запорукою Вашого успіху! Налаштуйтесь на робочий лад і у Вас усе вийде!

 Вправа «Кошик ідей»

Зараз  попрацюйте самостійно. Завдання: обрати 3 кращі ідеї брелока. Вам потрібно обрати можливі варіанти проектованого виробу (використовуючи різні інформаційні джерела) та в зошитах написати чи замалювати ці ідеї, коментуючи свій вибір.  

 – Починаючи роботу над творчим проектом необхідно розробити план дій.  А, щоб цей процес був цікавим та продуктивним  я пропоную Вам створити карту роздумів  з планування проектування виробу.

 Вправа «Майнд-карта (карта-роздумів)»

На аркуші у центрі намалювати обраний вами майбутній брелок, стрілочками від нього відобразити що для цього нам потрібно. 

Домашнє завдання: підібрати моделі-аналоги брелоків з бісеру, визначитися який брелок ти хотів би зробити. Підготувати інформаційне повідомлення про історію виникнення брелока.

 




Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Шановні учні в зв'язку з переходом на дистанційне навчання прошу користуватися даним блогом.